راه اندازی کسب و کار، رؤیایی است که بسیاری از افراد بهدنبال آن هستند. این روزها در کشور بسیاری نه برای تبدیل شدن به بیل گیتس و رسیدن به ثروت اقسانه ای ایلان ماسک بلکه برای داشتن شرایط کاری مناسب و درآمد مکفی دست به اقدام کارآفرینانه می زنند. اما مسیر کارآفرینی، مثل یک جادهی […]
ارتقای دانش از اهداف راه ایدهآل است

تفاوت مشتری (costumer) و مصرف کننده (consumer)
مقاله
مشتری (costumer) و مصرف کننده (consumer) دو کلمه پرکاربردی هستند که اغلب به جای هم استفاده میشوند، اما مفهوم یکسانی ندارند.
مصرف کنندگان در تجارت چه کسانی هستند؟
مصرف کننده هر کسی است که از یک محصول یا خدمات استفاده می کند، چه برای ا…

برند کارفرمایی
مقاله
هنگامی که یک جوینده کار جستجوی خود را آغاز می کند، پرس و جوهای او ممکن است به این صورت باشد: "شرکت های برتر برای کار در سال جاری کدامند؟" یا، به عنوان جایگزین، "شرکت های برتر در فلان صنعت کدامند".
منطقی است - امروزه برند کارفرمایی بیش از ه…

توسعه محصول جدید
خدمات, مقاله
توسعه محصول، که مدیریت محصول جدید نیز نامیده می شود، مجموعه ای از مراحل است که شامل مفهوم سازی، طراحی، توسعه و بازاریابی محصولات یا خدمات جدید است. هدف از این فرایند پرورش، حفظ و افزایش سهم بازار یک شرکت از طریق برآوردن تقاضای مصرف کننده است.
در…

شکل گیری مدلهای جدید کسب و کار در ایران |صداقت حلقه مهم زنجیره برندینگ است
اخبار, بینش, مقالهمدلهای کسب و کار جدید در حال شکل گرفتن هستند
مدیریت خوشنامی راهی برای حفظ برند است
سعید امامی ابرقویی مدرس حوزه کسب و کار مطرح کرد

قیف فروش
مقاله
قیف فروش یکی از انواع قیف های بازاریابی است. در این قیف ها مخاطبان از بالاترین و بزرگترین مقطع وارد قیف شده و در هر مرحله پالایش می شوند. در نهایت خروجی قیف، خریداران و یا مخاطبان نهایی هستند.
قیف فروش نیز یکی از مهم ترین قیف های بازاریابی …

انواع تجارت الکترونیک
مقاله
تجارت الکترونیک را می توان از حیث تراکنشها(Transactions) به انواع مختلفی تقسیم نمود که بعضی از آنها عبارتند از :
ارتباط بنگاه و بنگاه (B2B)
به الگویی از تجارت الکترونیک گویند که طرفین معامله بنگاهها و کسب و کار ها هستند. کسب و کارهایی چون ت…