اگر بخواهید خانهای بسازید، حتماً اول زمین، نقشه و موقعیت را بررسی میکنید. راهاندازی کسب و کار هم دقیقاً همینطور است: بدون تحلیل درست بازار هدف، هر کسب و کاری محکوم به شکست است. در این مقاله، قدمبهقدم یاد میگیرید چطور بازار هدف را شناسایی، تحلیل و تبدیل به یک فرصت واقعی کنید. ✅ بازار […]
ارتقای دانش از اهداف راه ایدهآل است

مشاور کسب و کار چه می کند؟
مقاله
مشاور کسب و کار فردی متخصص و با تجربه است که می تواند در حل چالش های کسب و کار و هموار سازی مسیر توسعه به کسب وکارها کمک کند.
برخی از رایج ترین خدمات مشاوره کسب وکار عبارتند از:
عارضه یابی و آنالیز کسب وکارها و ارائه برنامه عملیاتی در راستا…

تفاوت مشتری (costumer) و مصرف کننده (consumer)
مقاله
مشتری (costumer) و مصرف کننده (consumer) دو کلمه پرکاربردی هستند که اغلب به جای هم استفاده میشوند، اما مفهوم یکسانی ندارند.
مصرف کنندگان در تجارت چه کسانی هستند؟
مصرف کننده هر کسی است که از یک محصول یا خدمات استفاده می کند، چه برای ا…

برند کارفرمایی
مقاله
هنگامی که یک جوینده کار جستجوی خود را آغاز می کند، پرس و جوهای او ممکن است به این صورت باشد: "شرکت های برتر برای کار در سال جاری کدامند؟" یا، به عنوان جایگزین، "شرکت های برتر در فلان صنعت کدامند".
منطقی است - امروزه برند کارفرمایی بیش از ه…

توسعه محصول جدید
خدمات, مقاله
توسعه محصول، که مدیریت محصول جدید نیز نامیده می شود، مجموعه ای از مراحل است که شامل مفهوم سازی، طراحی، توسعه و بازاریابی محصولات یا خدمات جدید است. هدف از این فرایند پرورش، حفظ و افزایش سهم بازار یک شرکت از طریق برآوردن تقاضای مصرف کننده است.
در…

شکل گیری مدلهای جدید کسب و کار در ایران |صداقت حلقه مهم زنجیره برندینگ است
اخبار, بینش, مقالهمدلهای کسب و کار جدید در حال شکل گرفتن هستند
مدیریت خوشنامی راهی برای حفظ برند است
سعید امامی ابرقویی مدرس حوزه کسب و کار مطرح کرد

قیف فروش
مقاله
قیف فروش یکی از انواع قیف های بازاریابی است. در این قیف ها مخاطبان از بالاترین و بزرگترین مقطع وارد قیف شده و در هر مرحله پالایش می شوند. در نهایت خروجی قیف، خریداران و یا مخاطبان نهایی هستند.
قیف فروش نیز یکی از مهم ترین قیف های بازاریابی …