بسته های مشاوره کسب و کار در راه ایده آل

ارائه بسته های مشاوره کسب و کار مشاوره کسب و کار ارزان

بسته های مشاوره کسب و کار، ارائه مشاوره به صورت پکیج هایی در چند جلسه است که هم از نظر هزینه مقرون به صرفه بوده و هم بهره وری بیشتر داشته و تجربه ثابت کرده که اثر بخشی آن بیشتر است.

بسته های مشاوره کسب و کار راه ایده آل

در ادامه بیشتر با این محصول آشنا شوید:

ایجاد و نگهداشت یک کسب و کار موفق مستلزم نوآوری، تحلیل و سازگاری مداوم است. با این حال، دانستن اینکه از کجا شروع کنید یا چگونه کسب و کار خود را به روشی پایدار توسعه دهید، همیشه آسان نیست. این جایی است که مشاوره کسب و کار وارد می شود. مشاوران راه ایده آل می توانند به شناسایی فرصت های رشد و ارائه راهنمایی در مورد نحوه اجرای موثر آنها کمک کنند. ما در IWay بسته های مشاوره کسب و کار متنوعی را برای رفع نیازهای منحصر به فرد مشتریان خود ارائه می دهیم.

این بسته ها شامل ارائه راه حل های موثر و هوشمند به شما طی چند جلسه است. در واقع مشاوران ما همراه شما در یک مسیر خواهند بود تا چالش های شما حل شده و پاسخ سوالات گوناگون خود را بگیرید. تفاوت بسته های مشاوره با دوره های توانمند سازی دقیقا در تنوع و راه حل محور بودن جلسات است. در دوره توانمند سازی کلیه جلسات به نحو احسن جهت آموزش، بررسی و ارائه یک موضوع خاص مدنظر قرار گرفته شده حال آنکه در بسته های مشاوره کسب و کار طی مدت جلسات میتوان در ارتباط با تمامی چالش های کسب و کار مورد نظر از حوزه استراتژیک تا منابع انسانی، مالی، بازاریابی و تکنولوژیکی صحبت کرد و تمام تمرکز مشاور بر ارائه راه حل مناسب جهت رشد و پیشرفت است.

بسته های مشاوره کسب و کار راه ایده آل
مشاوره شغلی آنلاین

مزایای انتخاب بسته های مشاوره کسب و کار راه ایده آل:

راه حل های سفارشی:

بسته های مشاوره کسب و کار ما برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد هر کسب و کار طراحی شده است. مشاوران ما از نزدیک با مشتریان خود برای شناسایی زمینه های بهبود و توسعه راه حل های سفارشی که با اهداف و بودجه آنها هماهنگ است همکاری می کنند.

تجربه و تخصص:

مشاوران ما تجربه گسترده ای در صنایع مختلف دارند که به آنها اجازه می دهد تا بینش و راهنمایی های ارزشمندی در مورد چگونگی دستیابی به اهداف کسب و کار در این برنامه مشاوره ارائه دهند.

مقرون به صرفه:

بسته های مشاوره حرفه ای ما به گونه ای طراحی شده اند که راه حل های مقرون به صرفه ای را ارائه دهند که نتایج را ارائه می دهند. با تمرکز بر حوزه هایی که بیشترین تأثیر را بر کسب و کار شما خواهند داشت، به شما کمک می کنیم تا به اهداف خود برسید و در عین حال در بودجه خود باقی بمانید. همچنین این بسته ها به جهت مشخص بودن تعداد جلسات دارای هزینه کمتری به نسبت مشاوره ساعتی کسب و کار است.

بهبود عملکرد کسب و کار:

بسته های مشاوره حرفه ای کسب و کار ما برای بهبود عملکرد کسب و کار با شناسایی زمینه های بهبود و ایجاد برنامه منسجم اقدام برای دستیابی به این پیشرفت ها طراحی شده اند. این امر منجر به افزایش سودآوری، کارایی و بهره وری می شود.

پشتیبانی

شما با انتخاب این برنامه ارزشمند در راه ایده آل در مدت برگزاری جلسات و تا مدت یک ماه پس از پایان جلسات، می توانید از پیشتیبانی مجازی ما استفاده کرده و با مشاور خود مرتبط باشید. با این مزیت ویژه به شما این امکان داده می شود تا پس از پایان جلسات نیز در ارتباط با ابهامات اجرایی خود سوال و راه حل مناسب را دریافت کنید.

تعداد و زمان مناسب

این بسته ها در 8 جلسه به صورت آنلاین جهت صرفه جویی در وقت و هزینه طراحی شده اند. مدت زمان هر جلس 1 ساعت بوده و در طول هر هفته 2 تا 3 جلسه برگزار می شود. بر اساس تجربه ما در برگزاری بالغ بر 100 بسته مشاوره حرفه ای کسب و کار بهتر است جهت پیگیری درست موضوعات و رسیدن به راه حل های مناسب این جلسات هرچه منسجم تر برگزار شود زیرا بر اساس تجربه با برگزاری 2 جلسه در هفته میتوان به نتایج مناسب برای کسب و کار مورد نظر رسید.

در نتیجه، بسته های مشاوره کسب و کار IWay راه حل های سفارشی، تخصص، مقرون به صرفه بودن و بهبود عملکرد تجاری را ارائه می دهد. چه به دنبال بهبود استراتژی بازاریابی، عملکرد مالی یا زیرساخت های فناوری اطلاعات خود باشید، ما بسته ای داریم که می تواند به شما کمک کند. همین امروز با ما تماس بگیرید تا بیشتر بدانید که چگونه می توانیم به رونق کسب و کار شما کمک کنیم.

تعرفه های مشاوره

تماس با تلفن های :

02142719046

09120125184

یا ارسال پیامک در واتساپ/تلگرام به شماره : 09120125184

20 پاسخ
    • adminwp1
      adminwp1 گفته:

      سلام و درود. معمولا تعداد جلسات پیش بینی شده کافی است اما اگر نیاز به جلسات دیگری باشد بر اساس تعرفه بسته مشاوره محاسبه می شود.

      پاسخ
    • adminwp1
      adminwp1 گفته:

      سلام و درود، در یکی از شبکه های اجتماعی که شما دسترسی راحت دارید گروهی تشکیل می شود و علاوه بر مشاور دستیار دوره نیز در آن گروه حضور دارد که سریعا نیاز شما را پیگیری کرده و اگر نیاز به پیگیری و یا ارسال جزوه ای باشد به شما کمک کند و مشاور نیز به صورت مداوم موارد را در گروه پیگیری می کند

      پاسخ
    • adminwp1
      adminwp1 گفته:

      سلام و درود
      بله می توانید از پکیج های توانمندسازی استفاده کنید
      این پکیچ ها به دلیل آنکه بر اساس توانایی های فرد، تست های متعدد برنامه ریزی می شود دارای اثر بخشی بسیار زیادی است

      پاسخ
  1. مهشید
    مهشید گفته:

    هزینه های پکیج به چه صورت باید پرداخت شود ؟ آیا به صورت اقساط هم امکان پرداخت وجود دارد.>؟

    پاسخ
    • adminwp1
      adminwp1 گفته:

      سلام و درود، بخشی از هزینه پیش از شروع پکیج دریافت می شود و تسویه حساب پیش از پایان پکیج انجام می شود که البته تا با توجه به اینکه مبلغ پکیج ها زیاد نیست مشتریان این هزینه را در ابتدای پرداخت می کنند.

      پاسخ
  2. مهشید
    مهشید گفته:

    سلام
    مشاوره راه اندازی کسب و کار
    هم امکان داره در بسته های مشاوره اخذ بشه چون هزینه راه اندازی کسب و کار برای من زیاده

    پاسخ
  3. گروه عمران توسعه
    گروه عمران توسعه گفته:

    سلام و خداقوت
    ما نیاز به یک امکان سنجی جامع داریم و بر اساس مشاوره هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ما امکان دیتا آنالیز درست برای مشاوران را نداریم برنامه ای برای ما دارید ؟

    پاسخ
    • adminwp1
      adminwp1 گفته:

      سلام و درود
      بله برای این منظور نیاز به توانمندسازی دارید
      البته آنالیز سازمانی نیز به شما پیشنهاد می شود

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *