خیلیها فکر میکنن برای شروع یک کسبوکار حتماً باید سرمایه اولیه زیادی داشته باشن. اما واقعیت اینه که بسیاری از کسبوکارهای موفق، دقیقاً با حداقل منابع و گاهی صفر سرمایه مالی شروع شدن. آنچه بیشتر از پول اهمیت دارد، داشتن ایده درست، مهارت حل مسئله، پشتکار، هوشمندی و شبکه ارتباطی مؤثر است. در این مقاله […]
ارتقای دانش از اهداف راه ایدهآل است

تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟
بینش, مقاله
استراتژی های بازاریابی و فروش توامان، منجر به ایجاد مشتری می شوند
تکنیک های فروش قوی برای ایجاد درآمد و رشد کسب و کار حیاتی هستند. اما اگر کسب و کار شما فاقد برنامه بازاریابی موثر باشد، شخصی برای فروش نخواهید داشت. ایجاد تعادل بین بازاریا…

استراتژی قیمت گذاری
مختلف, مقاله
لطفا قیمت محصولات خود را فقط بر اساس هزینه تعریف نکنید!
قیمت، ارزش مبادله ای کالا یا خدمت که به صورت واحد پول بیان می شود. در واقع در این بخش میخواهیم به پاسخ این سوال برسیم که آیا قیمت انتخاب شده برای محصول، برای مشتری ارزش پرداخت دارد…

ساختار تیمهای کارآفرینانه
بینش, مقاله
با توجه به رشد کسب و کارهای نوپا و کارآفرینی در حوزههای مختلف داخلی و خارجی اهمیت تشکیل تیمهای کارآمد کارآفرینانه بیش از پیش نمایان شده است. تحقیقات بسیاری نشان میدهد که یک تیم کارآفرینانه به مراتب نتایج بهتر و سریعتری را نسبت به کارآفرین تنه…

تفاوت های فردی در سبک های تفکر عقلانی و شهودی به عنوان پیش بینی کننده پاسخ های اکتشافی و شیوه های جمع بندی
بینش, مقالهاین مقاله به تفاوت های شیوه تفکر عقلایی و شهودی می پردازد و تلاش دارد رفتار کارآفرین را بر این اساس شرح دهد