راهاندازی یک پیج موفق در اینستاگرام نیازمند ایدهای جذاب، خلاقیت و توانایی برقراری ارتباط با مخاطبان هدف است. اینستاگرام بهعنوان یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی در جهان، فضایی فوقالعاده برای نشان دادن استعدادها، اشتراکگذاری دانش، و حتی کسب درآمد فراهم کرده است. در ادامه، 10 ایده جذاب برای راهاندازی پیج اینستاگرام ارائه میشود که میتوانند […]
ارتقای دانش از اهداف راه ایدهآل است
برند کارفرمایی
مقاله
هنگامی که یک جوینده کار جستجوی خود را آغاز می کند، پرس و جوهای او ممکن است به این صورت باشد: "شرکت های برتر برای کار در سال جاری کدامند؟" یا، به عنوان جایگزین، "شرکت های برتر در فلان صنعت کدامند".
منطقی است - امروزه برند کارفرمایی بیش از ه…
توسعه محصول جدید
خدمات, مقاله
توسعه محصول، که مدیریت محصول جدید نیز نامیده می شود، مجموعه ای از مراحل است که شامل مفهوم سازی، طراحی، توسعه و بازاریابی محصولات یا خدمات جدید است. هدف از این فرایند پرورش، حفظ و افزایش سهم بازار یک شرکت از طریق برآوردن تقاضای مصرف کننده است.
در…
شکل گیری مدلهای جدید کسب و کار در ایران |صداقت حلقه مهم زنجیره برندینگ است
اخبار, بینش, مقالهمدلهای کسب و کار جدید در حال شکل گرفتن هستند
مدیریت خوشنامی راهی برای حفظ برند است
سعید امامی ابرقویی مدرس حوزه کسب و کار مطرح کرد
قیف فروش
مقاله
قیف فروش یکی از انواع قیف های بازاریابی است. در این قیف ها مخاطبان از بالاترین و بزرگترین مقطع وارد قیف شده و در هر مرحله پالایش می شوند. در نهایت خروجی قیف، خریداران و یا مخاطبان نهایی هستند.
قیف فروش نیز یکی از مهم ترین قیف های بازاریابی …
انواع تجارت الکترونیک
مقاله
تجارت الکترونیک را می توان از حیث تراکنشها(Transactions) به انواع مختلفی تقسیم نمود که بعضی از آنها عبارتند از :
ارتباط بنگاه و بنگاه (B2B)
به الگویی از تجارت الکترونیک گویند که طرفین معامله بنگاهها و کسب و کار ها هستند. کسب و کارهایی چون ت…
بازاریابی B2B چیست؟
مقاله
بازاریابی B2B یا Business to Business Marketing (بازاریابی تجارت به تجارت) یکی از انواع مهم بازاریابیهای پرسود در دنیای پرتلاطم کسب و کار است که این روزها با گسترش هرچه بیشتر فعالیتهای تجاری در اینترنت، نقش مهمی در مدل کسب و کار آنلاین و مدل …