کارگاه آموزشی راه اندازی کسب و کار جدید در راه ایده آل

, ,
راه اندازی کسب و کار جدید

استفاده از راهنمایی علمی و تجربیات عملی یک مشاور کسب و کار قطعا یکی از بهترین و موثرین ترین پیشران ها برای راه اندازی کسب و کار جدید است. مشاور با ایجاد دید واقع بینانه در مالک کسب و کار به ایجاد کسب و کاری پایدار و سودده کمک شایانی می کند. در این فرآیند فردی که مشتاق راه اندازی کسب و کار جدید است ضمن یادگیری اصول ایجاد کسب و کار به پربار کردن ایده خود و کسب مهارت های لازم مدیریت کسب و کار می پردازد. استفاده از مشاوران کسب و کار در فرآیند راه اندازی کسب و کار جدید همان اندازه که موثر است، در صورت نبود برنامه ای منسجم با هدفی مشخص می تواند تا حدودی بدون فایده باشد.

شرکت توسعه کسب و کار راه ایده آل دو پلن کاربردی و هدفمند برای همراهی مشتاقان راه اندازی کسب و کار جدید دارد که تا حدودی به جنس و ابعاد کسب و کار مورد نظر بستگی خواهد داشت.

پلن (1)

برنامه ویژه کسب و کارهای بزرگ، بین المللی و یا توسعه محور

در این فرآیند که تحت یک پکیج ویژه به شما مشتریان عزیز ارائه می شود، مشاوران شرکت توسعه کسب و کار راه ایده آل ضمن برگزاری جلسات متعدد مشاوره و آموزش به تدوین اسناد مکتوب کارآمد برای آغاز یک کسب و کار پایدار مشغول می شوند. از مزایا این فرآیند مشخص بودن استراتژی های سازمانی در ابتدای آغاز فعالیت کاری، شناخت زمینه صنعت به صورت مشخص، مشخص بودن سبد محصولات یا خدمات و قیمت گذاری مناسب، تدوین برنامه های ارتباط با مشتری، تدوین طرح های توجیهی جهت اخذ مجوزها یا وام ها، ایجاد ساختار منابع انسانی و غیره است. در این پلن که میتوان آن را پلن جامع راه اندازی کسب و کار جدید دانست، همه امور استراتژیک و جنبه های مرتبط با کسب وکار توسط مشاوران شرکت انجام گرفته و مدیران ارشد برای حفظ و ارتقا این سیستم در سالیان آتی آموزش های لازم را دریافت خواهند کرد. بر این اساس این نوع مشاوره عموما ملزم به حضور فیزیکی طولانی مدت مشاوران در محل راه اندازی و در کنار مالکان و دیگر مدیران است.

مشاوره ایجاد کسب و کار مرکز تندرستی VIP پردیس در اصفهان یکی از نمونه های موفق سال گذشته شرکت توسعه کسب و کار راه ایده آل بوده است. در این فرآیند تمامی نیازهای مالک کسب و کار شناسایی شده و طبق برنامه عملیاتی پیشنهادی مرکز ظرف مدت 6 ماه با در نظر گرفتن استانداردهای بازار و ذائقه مشتری راه اندازی شد.

پلن (2)

برنامه ویژه کسب و کارهای کوچک، فریلنسری و استارتاپ ها

شرکت توسعه کسب و کار راه ایده آل با ارائه خدمت متفاوت کارگاه آموزشی ایجاد کسب و کار جدید سعی در ایجاد اثربخشی حداکثری در این فرآیند را دارد. بر این اساس به جای استفاده از جلسات مشاوره کسب و کار و تدوین اسناد مربوط به ایجاد کسب و کار جدید توسط مشاوران راه ایده آل، برنامه ای منظم از جلسات آموزشی با هدف یادگیری اصول راه اندازی و تبدیل این آموخته ها به کسب و کاری واقعی ارائه خواهد شد که در این کارگاه ها به حاضران طریقه تحلیل، بررسی و تدوین خلاصه از اسناد ابتدایی کسب و کار یاد داده می شود.

الهام قنبری مدرس دوره صفر تا صد راه اندازی کسب و کار جدید می گوید: شرکت کنندگان در این کراگاه می آموزند که به عنوان مالک یک کسب و کار چگونه کارکنند، چگونه فکر کنند، چگونه تحقیق کنند و چگونه تصمیمات مبتنی بر داده بگیرند. این تمام آن چیزی است که برای راه اندازی یک کسب و کار نیاز است. در این کارگاه شرکت کنندگان می آموزند که برای چه خدمات یا محصولاتی چه میزان هزینه دریافت کرده و چگونه مشتریان خود را پیدا کنند. از دیگر سرفصل های این دوره ارزشمند می توان به ایده پردازی، تبدیل ایده به مدل کسب و کار، روش های برنامه ریزی، تحقیقات بازار و تدوین برنامه بازاریابی اشاره کرد.

کارگاه های راه اندازی کسب و کار جدید به صورت پکیج هایی 15 یا 25 جلسه، به صورت گروهی یا فردی و به صورت آنلاین یا حضوری در حال برگزاری است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از هر یک از پلن های مشاوره راه اندازی کسب و کار با ما در تماس باشید.

تماس با تلفن های :

02142719046

09120125184

یا ارسال پیامک در واتساپ/تلگرام به شماره : 09019045310

09120125184

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *