راهاندازی یک پیج موفق در اینستاگرام نیازمند ایدهای جذاب، خلاقیت و توانایی برقراری ارتباط با مخاطبان هدف است. اینستاگرام بهعنوان یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی در جهان، فضایی فوقالعاده برای نشان دادن استعدادها، اشتراکگذاری دانش، و حتی کسب درآمد فراهم کرده است. در ادامه، 10 ایده جذاب برای راهاندازی پیج اینستاگرام ارائه میشود که میتوانند […]
ارتقای دانش از اهداف راه ایدهآل است
ریبرندینگ چیست
مقاله
چگونه با موفقیت ریبرندینگ کنیم:
راهنمای استراتژیک و تاکتیکی در مورد برندینگ و ریبرندینگ
راهنمای استراتژیک و تاکتیکی برندسازی
برند سازی و ریبرندینگ چیست
همه ما در طول زمان رشد می کنیم و تغییر می کنیم... پس چرا برنده نباشیم؟ چه فروش محصو…
چرا داشتن استراتژی در کسب و کار مهم است؟
مختلف, مقاله
اهمیت داشتن استراتژی در کسب و کار
استراتژی در کسب و کار (Business Strategy) مشخص میکند که کسبوکارها برای رسیدن به اهداف خود، ملزم به انجام چه کارهایی هستند.
تاریخ گسترده دانش مدیریت استراتژیک را می توان به چندین قرن پیش ردیابی کرد. در…
همسویی استراتژیک ایده ها و رسالت سازمانی
مقاله
ایده ها رابااستراتژی کسب وکار خودهماهنگ کنیم
همسویی استراتژیک یکی از مهم ترین ارکان سازمان های مترقی است. استراتژی های سازمانی خط مشی سازمان برای رسیدن به اهداف است و ایده های توسعه همواره باید با این استراتژی ها هماهنگ باشند. به این من…
شاخص های ارزیابی عملکرد کدامند
مختلف, مقاله
شاخص های ارزیابی عملکرد مشاوره کسب وکار شرکت توسعه کسب وکار راه ایده آل
شرکت های پویا و در حال رشد همواره برای بهبود فرآیندها و جایگاه یابی، بصورت مستمر در مقایسه با رقبا ارزیابی عملکرد می کنند. اما شرکت های موفق که در حوزه و صنعت خود رهبر ن…
مشاور کسب و کار چه می کند؟
مقاله
مشاور کسب و کار فردی متخصص و با تجربه است که می تواند در حل چالش های کسب و کار و هموار سازی مسیر توسعه به کسب وکارها کمک کند.
برخی از رایج ترین خدمات مشاوره کسب وکار عبارتند از:
عارضه یابی و آنالیز کسب وکارها و ارائه برنامه عملیاتی در راستا…
تفاوت مشتری (costumer) و مصرف کننده (consumer)
مقاله
مشتری (costumer) و مصرف کننده (consumer) دو کلمه پرکاربردی هستند که اغلب به جای هم استفاده میشوند، اما مفهوم یکسانی ندارند.
مصرف کنندگان در تجارت چه کسانی هستند؟
مصرف کننده هر کسی است که از یک محصول یا خدمات استفاده می کند، چه برای ا…