راه اندازی کسب و کار، رؤیایی است که بسیاری از افراد بهدنبال آن هستند. این روزها در کشور بسیاری نه برای تبدیل شدن به بیل گیتس و رسیدن به ثروت اقسانه ای ایلان ماسک بلکه برای داشتن شرایط کاری مناسب و درآمد مکفی دست به اقدام کارآفرینانه می زنند. اما مسیر کارآفرینی، مثل یک جادهی […]
ارتقای دانش از اهداف راه ایدهآل است

بازاریابی B2B چیست؟
مقاله
بازاریابی B2B یا Business to Business Marketing (بازاریابی تجارت به تجارت) یکی از انواع مهم بازاریابیهای پرسود در دنیای پرتلاطم کسب و کار است که این روزها با گسترش هرچه بیشتر فعالیتهای تجاری در اینترنت، نقش مهمی در مدل کسب و کار آنلاین و مدل …

تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟
بینش, مقاله
استراتژی های بازاریابی و فروش توامان، منجر به ایجاد مشتری می شوند
تکنیک های فروش قوی برای ایجاد درآمد و رشد کسب و کار حیاتی هستند. اما اگر کسب و کار شما فاقد برنامه بازاریابی موثر باشد، شخصی برای فروش نخواهید داشت. ایجاد تعادل بین بازاریا…

استراتژی قیمت گذاری
مختلف, مقاله
لطفا قیمت محصولات خود را فقط بر اساس هزینه تعریف نکنید!
قیمت، ارزش مبادله ای کالا یا خدمت که به صورت واحد پول بیان می شود. در واقع در این بخش میخواهیم به پاسخ این سوال برسیم که آیا قیمت انتخاب شده برای محصول، برای مشتری ارزش پرداخت دارد…

ساختار تیمهای کارآفرینانه
بینش, مقاله
با توجه به رشد کسب و کارهای نوپا و کارآفرینی در حوزههای مختلف داخلی و خارجی اهمیت تشکیل تیمهای کارآمد کارآفرینانه بیش از پیش نمایان شده است. تحقیقات بسیاری نشان میدهد که یک تیم کارآفرینانه به مراتب نتایج بهتر و سریعتری را نسبت به کارآفرین تنه…

تفاوت های فردی در سبک های تفکر عقلانی و شهودی به عنوان پیش بینی کننده پاسخ های اکتشافی و شیوه های جمع بندی
بینش, مقالهاین مقاله به تفاوت های شیوه تفکر عقلایی و شهودی می پردازد و تلاش دارد رفتار کارآفرین را بر این اساس شرح دهد