پارادایم یکی از مفاهیم کلیدی در علم مدیریت و علوم اجتماعی است که به تغییر در دیدگاه و نگاه به مسائل مختلف میپردازد. در دنیای کسب و کار، این مفهوم تأثیر فراوانی دارد و برای موفقیت و بقا در محیط رقابتی امروزی، ضروری است. در این مقاله، به بررسی این مفهوم، گستردهای آن و اهمیت […]
ارتقای دانش از اهداف راه ایدهآل است
شاخص های ارزیابی عملکرد کدامند
مختلف, مقاله
شاخص های ارزیابی عملکرد مشاوره کسب وکار شرکت توسعه کسب وکار راه ایده آل
شرکت های پویا و در حال رشد همواره برای بهبود فرآیندها و جایگاه یابی، بصورت مستمر در مقایسه با رقبا ارزیابی عملکرد می کنند. اما شرکت های موفق که در حوزه و صنعت خود رهبر ن…
مشاور کسب و کار چه می کند؟
مقاله
مشاور کسب و کار فردی متخصص و با تجربه است که می تواند در حل چالش های کسب و کار و هموار سازی مسیر توسعه به کسب وکارها کمک کند.
برخی از رایج ترین خدمات مشاوره کسب وکار عبارتند از:
عارضه یابی و آنالیز کسب وکارها و ارائه برنامه عملیاتی در راستا…
تفاوت مشتری (costumer) و مصرف کننده (consumer)
مقاله
مشتری (costumer) و مصرف کننده (consumer) دو کلمه پرکاربردی هستند که اغلب به جای هم استفاده میشوند، اما مفهوم یکسانی ندارند.
مصرف کنندگان در تجارت چه کسانی هستند؟
مصرف کننده هر کسی است که از یک محصول یا خدمات استفاده می کند، چه برای ا…
برند کارفرمایی
مقاله
هنگامی که یک جوینده کار جستجوی خود را آغاز می کند، پرس و جوهای او ممکن است به این صورت باشد: "شرکت های برتر برای کار در سال جاری کدامند؟" یا، به عنوان جایگزین، "شرکت های برتر در فلان صنعت کدامند".
منطقی است - امروزه برند کارفرمایی بیش از ه…
توسعه محصول جدید
خدمات, مقاله
توسعه محصول، که مدیریت محصول جدید نیز نامیده می شود، مجموعه ای از مراحل است که شامل مفهوم سازی، طراحی، توسعه و بازاریابی محصولات یا خدمات جدید است. هدف از این فرایند پرورش، حفظ و افزایش سهم بازار یک شرکت از طریق برآوردن تقاضای مصرف کننده است.
در…
شکل گیری مدلهای جدید کسب و کار در ایران |صداقت حلقه مهم زنجیره برندینگ است
اخبار, بینش, مقالهمدلهای کسب و کار جدید در حال شکل گرفتن هستند
مدیریت خوشنامی راهی برای حفظ برند است
سعید امامی ابرقویی مدرس حوزه کسب و کار مطرح کرد