پارادایم یکی از مفاهیم کلیدی در علم مدیریت و علوم اجتماعی است که به تغییر در دیدگاه و نگاه به مسائل مختلف میپردازد. در دنیای کسب و کار، این مفهوم تأثیر فراوانی دارد و برای موفقیت و بقا در محیط رقابتی امروزی، ضروری است. در این مقاله، به بررسی این مفهوم، گستردهای آن و اهمیت […]
ارتقای دانش از اهداف راه ایدهآل است
تفاوت های فردی در سبک های تفکر عقلانی و شهودی به عنوان پیش بینی کننده پاسخ های اکتشافی و شیوه های جمع بندی
بینش, مقالهاین مقاله به تفاوت های شیوه تفکر عقلایی و شهودی می پردازد و تلاش دارد رفتار کارآفرین را بر این اساس شرح دهد