پارادایم یکی از مفاهیم کلیدی در علم مدیریت و علوم اجتماعی است که به تغییر در دیدگاه و نگاه به مسائل مختلف میپردازد. در دنیای کسب و کار، این مفهوم تأثیر فراوانی دارد و برای موفقیت و بقا در محیط رقابتی امروزی، ضروری است. در این مقاله، به بررسی این مفهوم، گستردهای آن و اهمیت […]
ارتقای دانش از اهداف راه ایدهآل است
قیف فروش
مقاله
قیف فروش یکی از انواع قیف های بازاریابی است. در این قیف ها مخاطبان از بالاترین و بزرگترین مقطع وارد قیف شده و در هر مرحله پالایش می شوند. در نهایت خروجی قیف، خریداران و یا مخاطبان نهایی هستند.
قیف فروش نیز یکی از مهم ترین قیف های بازاریابی …
انواع تجارت الکترونیک
مقاله
تجارت الکترونیک را می توان از حیث تراکنشها(Transactions) به انواع مختلفی تقسیم نمود که بعضی از آنها عبارتند از :
ارتباط بنگاه و بنگاه (B2B)
به الگویی از تجارت الکترونیک گویند که طرفین معامله بنگاهها و کسب و کار ها هستند. کسب و کارهایی چون ت…
بازاریابی B2B چیست؟
مقاله
بازاریابی B2B یا Business to Business Marketing (بازاریابی تجارت به تجارت) یکی از انواع مهم بازاریابیهای پرسود در دنیای پرتلاطم کسب و کار است که این روزها با گسترش هرچه بیشتر فعالیتهای تجاری در اینترنت، نقش مهمی در مدل کسب و کار آنلاین و مدل …
تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟
بینش, مقاله
استراتژی های بازاریابی و فروش توامان، منجر به ایجاد مشتری می شوند
تکنیک های فروش قوی برای ایجاد درآمد و رشد کسب و کار حیاتی هستند. اما اگر کسب و کار شما فاقد برنامه بازاریابی موثر باشد، شخصی برای فروش نخواهید داشت. ایجاد تعادل بین بازاریا…
استراتژی قیمت گذاری
مختلف, مقاله
لطفا قیمت محصولات خود را فقط بر اساس هزینه تعریف نکنید!
قیمت، ارزش مبادله ای کالا یا خدمت که به صورت واحد پول بیان می شود. در واقع در این بخش میخواهیم به پاسخ این سوال برسیم که آیا قیمت انتخاب شده برای محصول، برای مشتری ارزش پرداخت دارد…
ساختار تیمهای کارآفرینانه
بینش, مقاله
با توجه به رشد کسب و کارهای نوپا و کارآفرینی در حوزههای مختلف داخلی و خارجی اهمیت تشکیل تیمهای کارآمد کارآفرینانه بیش از پیش نمایان شده است. تحقیقات بسیاری نشان میدهد که یک تیم کارآفرینانه به مراتب نتایج بهتر و سریعتری را نسبت به کارآفرین تنه…