پارادایم یکی از مفاهیم کلیدی در علم مدیریت و علوم اجتماعی است که به تغییر در دیدگاه و نگاه به مسائل مختلف میپردازد. در دنیای کسب و کار، این مفهوم تأثیر فراوانی دارد و برای موفقیت و بقا در محیط رقابتی امروزی، ضروری است. در این مقاله، به بررسی این مفهوم، گستردهای آن و اهمیت […]
ارتقای دانش از اهداف راه ایدهآل است
مشاوره راه اندازی کسب و کار
خدمات, مقاله
مشاوره راه اندازی کسب و کار و ایجاد کسب و کار جدید به روش ساعتی و پروژه ای در شرکت توسعه کسب وکار راه ایده آل توسط متخصصان این حوزه در حال انجام است.
مشاوران راه اندازی کسب و کار جدید شرکت راه ایده آل تجربه مدیریت و مالکیت کسب و کار دا…
نبود اخلاق حرفه ای مانعی مهم برای پیشرفت کشور
مقاله
رعایت قوانین نوشته و نانوشته، برای فردی که در اکوسیستم حرفه ای کسب و کار مشغول به فعالیت است، پایبندی به اخلاقیات مرسوم و ارزش های اجتماعی در راستای حفظ و رشد کسب و کار بسیار جدی است. برای حرفه ای شدن در یک اکوسیستم، باید مهارت های حرفه ای و همچنین ا…
مشاوره شغلی
مقاله
مشاوره شغلی که به عنوان راهنمایی شغلی نیز شناخته می شود، مشاوره ای است که برای کمک به انتخاب، تغییر، توسعه یا ترک شغل و ایجاد رضایت شغلی طراحی شده است و در هر مرحله از زندگی افراد قابل اجراست. شغل فرد اغلب یکی از مهمترین جنبههای بزرگس…
ریبرندینگ چیست
مقاله
چگونه با موفقیت ریبرندینگ کنیم:
راهنمای استراتژیک و تاکتیکی در مورد برندینگ و ریبرندینگ
راهنمای استراتژیک و تاکتیکی برندسازی
برند سازی و ریبرندینگ چیست
همه ما در طول زمان رشد می کنیم و تغییر می کنیم... پس چرا برنده نباشیم؟ چه فروش محصو…
چرا داشتن استراتژی در کسب و کار مهم است؟
مختلف, مقاله
اهمیت داشتن استراتژی در کسب و کار
استراتژی در کسب و کار (Business Strategy) مشخص میکند که کسبوکارها برای رسیدن به اهداف خود، ملزم به انجام چه کارهایی هستند.
تاریخ گسترده دانش مدیریت استراتژیک را می توان به چندین قرن پیش ردیابی کرد. در…
همسویی استراتژیک ایده ها و رسالت سازمانی
مقاله
ایده ها رابااستراتژی کسب وکار خودهماهنگ کنیم
همسویی استراتژیک یکی از مهم ترین ارکان سازمان های مترقی است. استراتژی های سازمانی خط مشی سازمان برای رسیدن به اهداف است و ایده های توسعه همواره باید با این استراتژی ها هماهنگ باشند. به این من…