کارگاه کارآفرینی با منابع محدود برگزار شد

کارگاه اصاول متقاعد سازی

هم زمان با هفته جهانی کارآفرینی کارگاه کارآفرینی با منابع محدود با تدریس الهام قنبری در فینووا برگزار شد. این کارگاه در جمع بنیان گذاران و کارکنان تیم های استارتاپی مستقر در این واحد نوآوری برگزار شد.

در این کارگاه الهام قنبری پس از تبیین تعاریف و ابعاد کارآفرینی به روش های کشف فرصت در این حوزه پرداخت. محور اصلی این کارگاه اقدامات این حوزه در شرایط محدودیت منابع بوده است.

مدیر عامل شرکت توسعه کسب وکار راه ایده آل طی این کارگاه به توضیح روش های مقابله با عدم اطمینان و برطرف سازی ابهام در فرآیند کارآفرینی پرداخت.

وی با تشریح فرآیند تبدیل ایده به یک کسب وکار و ارائه مثال های عملیاتی از داستان کسب وکار های متحول شده به بیان مفاهیم ارزشمند این حوزه کرد.

الهام قنبری به ضرورت برگزاری چنین دوره هایی اشاره کرد و ادامه داد: برای موفقیت در کارآفرینی و توسعه کسب و کار باید به اهمیت منابع مورد نیاز توجه داشت و برای این منظور باید اقدام به توانمندسازی افراد نمود.

در انتها جلسه پرسش و پاسخ توسط تیم اجرایی فینووا برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن پرسیدن سوالاتی حول محور کارگاه به تشریح دغدغه های خود در تیم های کارآفرینانه پرداختند.

الهام قنبری به

الهام قنبری
کارآفرینی با منابع محدود مدرس الهام قنبری

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از سرفصل ها و درخواست شرکت در کارگاه با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *