کارگاه اصول متقاعد سازی برگزار شد

کارگاه اصاول متقاعد سازی

کارگاه اصول متقاعد سازی با تدریس دکتر سعید امامی ابرقویی در جمع کارکنان موسسه تندرستی پردیس اصفهان طی 8 جلسه برگزار شد. این کارگاه در جمع مربیان و ورزشکاران فعال در این موسسه با محوریت مذاکره و متقاعد سازی برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه کسب وکار راه ایده آل در این خصوص اظهار داشت: متقاعد سازی یکی از مهمترین مهارتهایی است که می تواند زندگی فرد و سازمان متحول سازد. شرکت توسعه کسب و کار راه ایده آل آمادگی برگزاری این دوره را در راستای توانمندسازی سازمان ها دارد. بازخوردهای ارزشمند برگزاری این دوره که بارها توسط تیم ما برگزار شده ما را بر آن داشت تا سازمان ها را به برپایی این دوره تشویق کنیم.

سعید امامی ابرقویی اذعان کرد: سرفصلهای این دوره می تواند برای سازمان های مختلف شخصی سازی شده تا با استناد به توانایی پایه و کاربردهای دوره برای سازمان، ارزشمندتر انجام شود.

وی افزود: متقاعدسازی هم برای فروشنده ها و هم برای تیم هایی که قصد برنامه ریزی استراتژیک در سازمان داشته باشند ضروری است و می تواند به روشن اندیشی شرکت ها و افراد کمک کند.

سعید امامی ابرقویی گفت: باید تلاش کنیم تا جامعه توانمندی داشته باشیم، همه ما در برابر جامعه خود مسئولیم و باید تا آنجا که قدرت داریم به افراد و سازمان ها کمک کنیم.

جهت برگزاری دوره های سازمانی با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *