کارگاه گذر موفق از داوری جشنواره کار 20 با تدریس دکتر سعید امامی راد

جشنواره کار 20

کارگاه گذر موفق از داوری جشنواره کار 20 با تدریس دکتر سعید امامی راد برگزار شد. این رویداد در روز سه شنبه 15 آذر ماه 1401 در کتابخانه مرکزی شهر اصفهان برگزار شد. در این رویداد سعید امامی راد رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه کسب و کار راه ایده آل و عضو شورای سیاست گذاری جشنواره کار 20 در ارتباط با شاخص های موفقیت در جشنواره با شرکت کنندگان گفتگو کرد.

سعید امامی راد پس از ارائه توضیحات در ارتباط با ویژگی های مهم ایده و طرح برای داوری بر لزوم وجود اسناد بازگو کننده ایده تاکید کرد. وی در بیان اهمیت ارائه صحیح همه ابعاد ایده به داوران اظهار کرد: وجود مدل کسب و کار و مشخص بودن فعالیت اصلی در کسب و کار مورد نظر یکی از مهم ترین شاخص های داوری این رویداد است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه کسب و کار راه ایده آل همچنین تصریح کرد که با توجه به منعطف بودن حمایت های جشنواره از ایده ها میزان سرمایه مورد نیاز و ساختار هزینه از نکات کلیدی موفقیت در مرحله داوری است.
تدریس دکتر سعید امامی راد رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه کسب و کار راه ایده آل در کارگاه گذر موفق از داوری جشنواره کار 20
دکتر سعید امامی راد در جشنوراه کار 20 به همت شهرداری اصفهان

دکتر سعید امامی راد در گفتگو با روابط عمومی شرکت توسعه کسب و کار راه ایده آل گفت: ایجاد خروجی قابل قبول از جشنوراه های ایده شو مانند کار20 در گرو ارائه آموزش ها و توضیحات شفاف در ارتباط با شاخص ها و فرآیند داروی ایده ها است. شرکت کنندگان در جشنوراه باید به صورت دقیق بدانند که بر اساس چه فاکتورهایی انتخاب و یا رد می شوند.

امامی افزود: داشتن ایده مناسب و قابل اجرا و همچنین امکان ارائه صحیح ایده به وسیله اسناد کسب و کار از مهم ترین ارکان شرکت در جشنواره کار 20 است. وی با اشاره به برنامه جشنوراه برای ارتقا سطح ایده ها افروزد: پس از پذیرش شرکت کنندگان در مرحله اول جشنواره کارگاه ها و آموزش های بیشتری برای ارتقا سطح ایده و عملیاتی تر شدن آن ها ارائه خواهد شد.

جشنواره کار 20 به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با هدف ارائه خدمات توسعه کارآفرینی و فروش به محلات اصفهان در آذر ماه سال جاری برگزار می شود.
پوستر جشنواره

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *