رویداد مشاوره کسب و کار

اخبار رویداد مشاوره کسب و کار شرکت توسعه کسب و کار راه ایده آل

محمد زاغیان روز چهارشنبه در دومین رویداد افق دید اصفهان در ارتباط با با جایگاه بازاریابی در ثروت آفرینی سخنرانی کرد. این رویداد با هدف ارتقا کارآفرینی و ایجاد مشاغل خانگی در فرهنگسرای دانش منطقه 11 اصفهان برگزار شد.

محمد زاغیان استاد مدعو دومین رویداد افق دید، در ارتباط با موضوع مهم جایگاه بازاریابی در ثروت آفرینی صحبت کرد. محمد زاغیان در این همایش از اهمیت جایگاه بازاریابی در مشاغل خانگی و چگونگی ثروت آفرینی بازاریابی و همچنین اهمیت این دیدگاه توضیحات مهمی را ارائه کرد.

محمد زاغیان مدیر بازرگانی شرکت توسعه مشاوره کسب و کار راه ایده آل در این رویداد با ترسیم نقش و جایگاه و اهمیت بازاریابی در کسب و کارها توضیحاتی را برای حاضران ارائه کرد.

اهمیت بازاریابی در توسعه مشاغل خانگی در رویداد افق دید با سخنرانی مشاور شرکت توسعه کسب و کار راه ایده آل

محمد زاغیان استاد مدعو رویداد افق اصفهان با بیان اینکه بازاریابی یعنی ایجاد راه های ارتباطی موثر و پایدار با مشتریان افزود: کارآفرینی یک سبک زندگی است و بازاریابی نقشه راه موفقیت در کسب و کار است.

محمد زاغیان در ادامه با بیان اینکه کسب و کار یعنی بازار و بازار یعنی بازاریابی افزود: بازاریابی یعنی تحقیقات بازار، انتخاب بازار هدف،برقراری ارتباط  و روابط عمومی که یک کارآفرین و مدیر موفق باید با استفاده از ابزارهای بازاریابی در راستای توسعه کسب و کار خود و ایجاد ارتباط پایدار با مشتریان خود گام بردارد.

محمد زاغیان مدیر بازرگانی شرکت توسعه مشاوره کسب و کار راه ایده آل در ادامه از مجموعه روش ها و فرایند برقراری ارتباط و انتقال وسیع پیشنهادات ارزشمند به مشتریان کالا یا خدمات و ذینفعان اشاره کرد و گفت: مهمترین اصل در بازاریابی ایجاد خلق ارزش افزوده و راستگویی به مخاطبان و مشتریان است.

همچنین محمد زاغیان ضمن تعامل با حضار همایش افق دید و پرسش سوالات کلیدی از آن ها مراحل چگونگی ایجاد یک نقشه راه مناسب با استفاده از بازاریابی در کسب وکار را تبیین کرد. این رویداد که با هدف توسعه مشاغل خانگی در محلات اصفهان چهارشنبه های هر هفته برگزار می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *