کوچنیگ مدیران

,
کوچینگ و آموزش مدیران

کوچینک مدیران مقوله ای است که به تازگی درک و اهمیت آن در کشور ما پدیدار شده در صورتی که سبقه آن در جهان و حتی در ادبیات کلاسیک ایرانی قابل مشاهده است و شاهدیم که بسیار پادشاهانی که در کنار خود یک اندیشمند و یک مربی داشتند که نه تنها وظیفه هدایت مسیر آموزشی آنها را بر عهده می گرفت بلکه در هیجانات و خشم و نا امیدی تلاش می نمود تا سلطان را از گزند تصمیماتی که طوفان حوادث را برای آنها به همراه می آورد مصون نگاه دارد.
با پیشرفت علم کسب و کار مدیران به اهمیت حضور یک مربی در کنار خود پی بردند و تلاش می کنند تا با تعامل بهینه با این فرد مسیر صحیح پیشرفت را در پیش گرفته و راه توسعه شخصی خود را به همراه داشته باشند.
از جمله اهداف مهم کوچینگ می توان به برنامه ریزی، مشاوره، همراه در انتخاب مشاوران تخصصی، ایجاد بستر تعامل درون سازمانی، همراهی در توسعه منابع انسانی تحت پوشش، برنامه ریزی برندینگ شخصی مدیران، برگزاری کلاس های آموزشی توسعه شخصی، انتخاب مدرس مناسب برای مدیران، تلاش در راه توسعه فردی و توسعه توانایی های رهبری و مدیریت اشاره کرد.
گروه مشاوران راه ایده آل مفتخر است که با تکیه بر دانش روز دنیا، تجربه بیش از یک دهه مشاوره در حوزه رسانه و برندینگ شخصی، کسب و کار و توفیق همراهی بیش از 10 تیم حرفه ای و برنامه ریزی مسیر توسعه دهها نفر از افرادی که امروز به موفقیت آنها افتخار می کنیم خدمات کوچینگ مدیران را ارائه دهد.
مسیر منحصر به فردی که طی این سالیان پالایش شده و به بوته آزمایش گذاشته شده به طریقی برای هر فرد کاملا شخصی سازی شده بوده و می تواند شما را در این مسیر هدایت کند.

جهت دریافت خدمات کوچینگ ویژه مدیران با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *